Ak ide o nápoje, dizajn obalu je veľmi dôležitý. Voda je voda a hoci voda z jedného prameňa môže chutiť inak ako voda z iného prameňa, ak chcú výrobcovia fľaškovanej vody aj úspešne predávať, musia svoje výrobky odlíšiť od konkurenčných hneď na prvý pohľad.

Rovnako je to aj v segmente alkoholických nápojov, kde zasa zúri boj o chute zákazníka. Výrobcovia piva, vína a destilátov sa snažia na svoju stranu pritiahnuť čo najviac konzumentov z tých druhých táborov aj tým, že svoj produkt začínajú predávať v obaloch, ktoré zákazníkovi tvarom pripomínajú jeho (doteraz) obľúbenejší nápoj.

Príkladom sú dnešné dva sexy obaly. Pivo Fruits du Labeur (zatiaľ len koncept) by sa malo predávať vo fľašiach, ktoré tvarom pripomínajú luxusné víno, každá z nich je opatrená visačkou a ručne pečatená voskom.

Víno Craft & Origin (taktiež koncept) sa zasa snaží svojim tvarom osloviť milovníkov piva. Otvoríte si ho toptiž aj bežným korunkovým otvarákom, ktorý má každý druhý chlap na kľúčoch.

Via Packaging Of The World

Blog Comments powered by Disqus.