Keď sa Taylor Rosenthal zúčastnil pred dvoma rokmi prednášky na Young Entrepreneurs Academy a dostal zadanie, aby vymyslel úspešný podnikateľský nápad, v skutočnosti už mal jeden pripravený v rukáve.

Tento trinásťročný ôsmak a aktívny bejzbalista si už dávnejšie všimol, že deti sa na bejzbalových turnajoch často zrania a ich rodičia obvykle nemajú poruke obväzy ani leukoplasty na ošetrenie odrenín. Napadlo ho teda predávať lekárničky na bejzbalových štadiónoch.

Po čase svoj nápad musel z nákladových dôvodov prehodnotiť a rozhodol sa ísť cestou lekárničkových automatov. Odvtedy už jeho spoločnosť Recmed prešla dlhú cestu, rejzla 100 tisíc USD od anjelských investorov a Taylor svojej myšlienke verí natoľko, že dokonca odmietol ponuku, aby svoju firmu odpredal za 30 miliónov.

A zrejme robí dobre, keďže o jeho výrobky prejavili záujem viaceré spoločnosti vrátane veľkého zábavného parku, ktorý netrpezlivo čaká na dodávku automatu a prvých 100 kusov lekárničiek.

Blog Comments powered by Disqus.