Pebble odštartoval v roku 2012, ako inak, hyperúspešnou crowdfundingovou kampaňou na Kickstarteri, vyzbierali vtedy viac ako 10 miliónov USD a budúcnosť vyzerala ružovo ako nikdy predtým. Do konca roku 2014 sa predalo vyše milión kusov hodiniek a Pebble úspešne ukončil ďalšiu kickstarterovskú kampaň, pri ktorej vyzbieral rekordných 20,3 milióna USD od 75000 investorov. V roku 2015 sa výrobca hodiniek Citizen pokúsil kúpiť Pebble za 740 miliónov, z dílu však nakoniec zišlo. V ďalšom období sa rozprávka skončila a Pebble sa dostal do serióznych finančných ťažkostí, z ktorých ho nevytrhla ani tretia Kickstarter kampaň na hodinky Pebble 2 (12 miliónov od takmer 70 tisíc investorov).
Na základe správy od TheInformation(platený obsah) a Techcrunch, Pebble sa pred pár dňami dohodol na cene cca 40 miliónov USD s výrobcom športových trackerov Fitbit.