Keď dvaja robia to isté, nie je to to isté, hovorí múdre slovenské príslovie.

V prípade Delivery Hero a Foodpanda, dvaja robili to isté a bolo to to isté, takže bolo len otázkou času, kedy sa Foodpanda stane potravou pre svojho podstatne väčšieho súpera v oblasti online objednávania jedál.

Materskou firmou Foodpanda je Rocket Internet, známy nemecký startup generátor, ktorý sa, už to tak vyzerá, živí tým, že skopíruje startup model úspešne fungujúci niekde na svete, následne ho naštartuje inde na svete a po čase firmu predá.

V prípade Delivery Hero a Foodpandy sa karty miešajú otrochu viac, než je bežné v tomto našom rýchlom technologicky orientovanom svete, keďže Rocket Internet je jednak vlastníkom Foodpandy, no zároveň aj významným akcionárom Delivery Hero.

Aký jackpot je nakoniec v hre, uvidíme, koncentráciám a dekoncentráciám v tomto sektore internetového podnikania zjavne ešte nie je ani zďaleka koniec.